HRISTOS a înviat!

Hristos a înviat! Şi împreună cu El şi noi. Să ne bucurăm, să mulţumim, să ne rugăm şi unii pe alţii să ne îmbrăţişăm. Să zicem “fraţilor” şi celor ce ne urăsc pe noi, să iertăm toate pentru Înviere. 

 

 

Lumina Învierii să ne călăuzească paşii pe Calea ce duce la bucuria cea veşnică. 

L.T.C.O.R. filiala Câmpia Turzii doreşte tuturor colaboratorilor, sponsorilor şi tututror membrilor A.S.C.O.R. -L.T.C.O.R. Paşte luminat!

,,Când eram eu copil îmi aduc aminte – Dumnezeu sa-i odihneasca pe ai mei pe toti, ca nu mai sunt în lumea asta – ca mama mea m-a trimis la bunica mea sa zic: „Hristos o înviat, mama tâna!”. Si a zis ca daca zic asa, îmi da mama tâna un ou. Si asa a fost. M-am dus si am zis: „Hristos a înviat, mama tâna!”. Si mama tâna a zis: „Adevarat ca a înviat! Hai sa-ti dau un ou”. Cu asta mi-am început eu credinta în Înviere, dar târziu am ajuns sa-mi dau seama ce înseamna.”(Despre Înviere- Pr. Teofil Părăian)

Lasă un răspuns

