Ziua copilului născut şi nenăscut 2012

Această prezentare necesită JavaScript.

Aşa cum am promis, voi posta pozele de la activităţile destinate zilei copilului. Dar, pentru că rânduiala de acasă nu se potriveşte cu cea din târg, a trebuit să facem loc în programul nostru şi unei slujbe de Priveghere în cinstea Pogorârii Duhului Sfânt. Deşi programul a fost încărcat, am făcut faţă… Atfel, după ce la ora 16:00 am dus jucăriile copiilor de la „Complexul de servicii comunitare destinat persoanelor adulte” din Câmpia Turzii şi am împărţit pliantele, au urmat, începând cu ora 18:00, slujbele: Vecerniei, Litiei, Privegherii, Ceasul 1 şi apoi Paraclisul Maicii Domnului. Surprinzător, aşa a rânduit Dumnezeu (canoanele au fost mai scurte) şi am reusit apoi să facem şi crucea de lumânări în memoria copiilor nenăscuţi şi expoziţia foto „Bucuria de a fii copil”. Chiar dacă unii am ajuns acasă după ora 00:00, am simţit o mare împlinire. Doamne ajută-ne şi pe mai departe!!!

2 răspunsuri to “Ziua copilului născut şi nenăscut 2012”

  1. Foarte frumos ! Dumnezeu sa va ajute pe mai departe.

Lasă un răspuns

