Seri Duhovniceşti

Chiar dacă am fost destul de ocupaţi în ultimul timp cu proiectele, nu am uitat de Serile Duhovniceşti. Deşi nu am precizat înainte, l-am avut invitat pe Pr. Marius Cocan din Turda, acum două săptămâni, care ne-a vorbit despre unul din „Păcatele capitale: iubirea de arginţi”, iar vineri 13. 04. 2013 l-am avut invitat pe Pr. Nectarie Apostol de la Mănăstirea Măgina, care a avut ca titlul temei de conferinţă „Începutul înţelepciunii este frica de Dumnezeu”. Precizez că următorul invitat este P.S. Vasile Someşanul, în data de 21. 04. 2013. Picture 002

Lasă un răspuns

