Ultima zi – excursie Mănăstirea Dumbrava

Din păcate în ziua a 5-a a proiectului am ramas fără poze. Activităţile au avut loc, doar că noi nu am avut fotograf. Ultima zi a proiectului s-a încheiat cu un frumos pelerinaj la Mănăstirea Dumbrava. La Dumbrava ne-am rugat, ne-am jucat cu copiii de acolo şi ne-am cumpărat şi mici suveniruri.

Pentru că acest proiect a fost un aşa mare succes, am decis să continuam cu activităţi asemănătoare în fiecare sâmbătă dimineaţa.DSC01012

DSC01015

DSC01017

DSC01027

DSC01037

DSC01040

DSCF4130

DSCF4143

DSCF4145

DSCF4169

Lasă un răspuns

